انتشار اطلاعات جدید از گیم‌پلی بازی Inversion
 
بگو هستی2
یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, :: 21:29 ::  نويسنده : نیما تهی
[تصویر: 86767918355934008953.jpg]


طی برگزاری رویداد خبری شرکت Namco که اخیرا برگزار شد، استودیو Saber Interactive ویژگی‌های جدیدی را از گیم‌پلی عنوان فضایی/تیراندازی خود با نام Inversion به نمایش گذاشت و همچنین جزییات بسیاری را در مورد بخش‌هایی از بازی که جاذبه صفر دارند، منتشر کرد.

در این بازی شما در نقش William Bishop کسی که مسئول نبرد با بیگانگان است ظاهر می‌شوید. دشمنان فضایی قصد دارند تا از نیروی جاذبه به عنوان سلاحی علیه زمین استفاده کنند. این دشمنان بدنام همچنین همسر شما را کشته و سبب ناپدید شدن دخترتان شده‌اند.

براساس آخرین گزارشات اعلام شده از سوی وبسایت IGN تمرکز اصلی بازی بر رو مناطقی بدون جاذبه یا با جاذبه صفر است، جایی که شما می‌بایست دشمنان را در حالی که در فضا شناور هستید از میان بردارید. البته در این میان مناطقی حباب‌مانند یا غیرمتعارف دارای نیروی جاذبه نیز وجود دارند.

سلاح‌های بازی شامل یک قابلیت اتصال جاذبه‌ای هستند که بسیار مشابه نیروی نامرئی حرکت اجسام در بازی Dead Space می‌باشد. در شرایط مختلفی باید از آن استفاده کنید از جمله جهت ایجاد مکان‌های ایمن، خلع سلاح کردن دشمنان و همچنین کشاندن آنها به طرف خود یا سایر موقعیت‌های نبرد.

کنترل شخصیت‌ها برای یک بازی سوم شخص تیراندازی بسیار استاندارد به نظر می‌رسد و اجازه می‌دهد تا بتوانید دو تفنگ، دو نارنجک را همزمان با خود حمل کرده و پناه بگیرید. در این حالت قدرت تخریبی بازیکن دوچندان شده و مناطق وسیعی را پوشش خواهد داد.

این بازی رسما در سال 2009 معرفی و برای عرضه در سال 2010 برنامه‌ریزی شده بود، اما هم‌اکنون این زمان به فوریه 2012 و برای دو پلتفرم PS3 و X360 موکول شده است.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • در این شهر...
  • پری دانلود
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بگو هستی2 و آدرس begoohasti2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 53513
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 53513
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید